DOLAR 46,6310 0.12%
EURO 53,2713 0.38%
ALTIN 6.129,141,66
BITCOIN 27748560.46346%
İstanbul
31°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

  • HABERLER
  • SERVİS 1
  • SERVİS 3
  • FİNANSİF
  • HESAP
admin

admin

27 Haziran 2026 Cumartesi

“RADARTEPE’DE KEYİFLER YERİNDE, HİZMET NEREDE?”

“RADARTEPE’DE KEYİFLER YERİNDE, HİZMET NEREDE?”
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Vatandaş, Kilimli Belediye Başkanı Kamil Altun ile Fen İşleri Müdürlüğü’ne sert sözlerle yüklendi.

“RADARTEPE’DE KEYİFLER YERİNDE, HİZMET NEREDE?”

İhbar hattına gelen mesajda vatandaş, “Huzur kendilerinde, Radartepe’de keyifleri yerinde. Hizmet nerede?” diyerek belediye yönetimini eleştirdi.ü

KALDIRIMLAR OT BASTI, YAYA GEÇİTLERİ BOYASIZ

Şikayet mesajında, “Fen işleri müdürü ne ile meşgul? Yarın arife, cuma bayram… Kaldırımlar bakımsızlıktan ot içinde, yakında halı sahaya dönecek” ifadeleri yer aldı.

Yaya geçitlerinin de düzgün bir şekilde boyanmadığını vurgulayan vatandaş, “Yaya geçitlerini boyadık zannediyorlar ama hiç boyanmışa benzemiyor. Yaptık görüntüsü veriyorlar, milli serveti heba ediyorlar” diyerek tepkisini dile getirdi.

VATANDAŞ HİZMET BEKLİYOR

Bayram öncesi ilçe genelinde gerekli temizlik ve bakım çalışmalarının yapılmadığını savunan vatandaş, Kilimli Belediyesi’ni göreve çağırdı. Belediye yönetiminden beklenti, sadece görünür değil, gerçek ve kalıcı hizmetlerin sunulması.