DOLAR 46,6310 0.12%
EURO 53,2713 0.38%
ALTIN 6.129,141,66
BITCOIN 27748560.46346%
İstanbul
31°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

  • HABERLER
  • SERVİS 1
  • SERVİS 3
  • FİNANSİF
  • HESAP
admin

admin

26 Haziran 2026 Cuma

Bakanlık, muhtarı görevden aldı

Bakanlık, muhtarı görevden aldı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Zonguldak’ın Gökçebey ilçesi Bakiler köyü Muhtarı Suat inam’ı İçişleri Bakanlığı tarafından görevden alındı.

Bakanlık öuhtarı görevden aldı

Gökçebey Bakiler köyü Muhtarı Suat İnam’ı İçişleri Bakanlığı görevden aldı.

Mührü elinden  alınan Zonguldak’ın Gökçebey ilçesine bağlı Bakiler Köyü muhtarı Suat İnam’ın  yerine birinci azası Ayhan İnam getirildi.

Seçimlerden önce şehit madenci yakını kontenjanından Türkiye Taşkömürü Kurumu’na (TTK) işbaşı yapan Zonguldak’ın Gökçebey ilçesi Bakiler Köyü muhtar Suat İnam’ın Cumhurbaşkanlığı Kararnamesine istinaden görevden alındığı öğrenildi.

Cumhurbaşkanlığı İdari İşler Başkanlığı Personel ve Prensipler Genel Müdürlüğü, 214636 sayılı işçi personelin muhtar seçimini kazanması halinde kamu görevinden ayrılması ile ilgili görüş yazısı kamu kurumlarına gönderildi.

Gönderilen yazı şu şekilde,  “Mahalli İdareler ile Mahalle Muhtarlıkları ve İhtiyar Heyetleri Seçimi Hakkında Kanunun 17.maddesinde “… Milletvekilliği, belediye başkanlığı, il genel meclisi ve belediye meclisi üyeliği ile muhtarlık bir şahıs uhdesinde birleşemez. Bu görevlerin birisinde bulunanlardan bir diğerine seçilenler, seçim sonuçlarının kendilerine tebliğ edildiği tarihten itibaren 15 gün içinde tercih haklarını kullanırlar”denilmektedir.

Gökçebey Bakiler köyü Muhtarı Suat İnam’ın Türkiye Taşkömürü Kurumu’na (TTK) ile muhtarlık arasında tercih yapmadığı için görevden alındığı öğrenildi.

Bakanlık, muhtarı görevden aldı

0

BEĞENDİM

ABONE OL